תעלות ניקוז הן אחת מהעבודות החשובות ביותר של בעלי המקצוע – השיפוצניקים והקבלנים אבל את הלקוחות והאדם הרגיל רצוי שהן לא יעסיקו כלל. מי שיעשה בהן שימוש בסופו של דבר במרחבים ציבוריים הם מי שיהיו אחראיים על הניקיון ושטיפת הרצפות.

ככל שתעלות הניקוז יהיו בעלות נוכחות קטנה יותר מצד אחד אך יעילות ונוחות לשימוש ע"י גורמי המקצוע מצד שני כך כולם יהיו מרוצים. כל שרברב יוכל להעיד שפתיחת סתימות בצינורות ביוב הן המועקה הגדולה ביותר שלשמה הוא מוזעק. כאשר מדובר בסתימה בצינור ביוב ראשי ולא פרטי הבעיה חמורה שבעתיים והשפעתה תגרום לסבל רב של הציבור.

אחת מהדרכים היעילות והחשובות כדי למנוע תקלות כגון אלה הן במרחב הציבורי והן במרחב הפרטי וכמובן גם כמה שפחות תקלות להולכי הרגע ורוכבי האופנים והנוסעים בכבישים היא העברת תשתיות תעלות הניקוז אל תעלות ניקוז מנירוסטה.

לעומת השימוש המיושן בברזל שהוא גם כבד מאוד וגם צובר חלודה השימוש העדכני בתעלות ניקוז נירוסטה הופך הן את ההתקנה ובעיקר את השימוש לאורך זמן לחלק בלתי חליד ופשוט מאי פעם. באמצעות שימוש באלמנטים ייחודיים של צנרת נירוסטה אף היא של המותג Blucher אותו אנו מייבאים בבלעדיות התוצאות שיתקבלו יהיו מדהימות – כלומר בלתי מורגשות בעליל.

מומלץ לעשות שימוש בתעלות ניקוז מנירוסטה גם בבניית בית חדש או במידה ומחליפים את הצנרת הישנה בבניין או בבית מומלץ לחשוב על העתיד ולאפשר לצנרת כמה שפחות להינזק כתוצאה מחלודה או להיסתם כתוצאה מחספוס שעשוי להיווצר במידה והצינור לא חלק.

כמעט לכל החומרים הקיימים יש בלאי כתוצאה מחשיפה ממושכת למים ועל אחת כמה וכמה למים חומציים כמו מי הביוב. לנירוסטה יש לעומת זאת עמידות מוכחת גבוהה מאוד ומסיבה זו וכן בשל העלות הנמוכה שלה המעבר לשימוש בתעלות ניקוז עשויות נירוסטה בכל העולם המודרני גדל בצורה דרמטית בשנים האחרונות.

העיצוב והקלות שבה ניתן לשלב את הצינורות במבנה מביאות כל בעל מקצוע לחשוב פעמיים לפני שיוותר על השימוש בצינורות הניקוז הללו על פני צינורות כבדים יותר יקרים יותר ומיושנים.

המכסים והאטמים הייחודיים של המותג Blucher מאפשרים לכל לכלוך להיתפס במכסה נשלף שניתן להוציא ולנקות בקלות וכך למנוע הישנות סתימות ותקלות וזרימה חלקה דרך צינורות הביוב בשמירה מקסימאלית של היגיינה וניקיון לציבור הרחב.

לצפייה בתעלות ניקוז נירוסטה של BLUCHER לחצו כאן