אחד מהדגשים החשובים ביותר בעבודה נכונה במוצרי תשתיות בתעשייה הוא היכולת שלהם להתמזג ולהשתלב באופן כזה שהאדם הפשוט לא ישים אליהם לב.
ככל שהמדרכות, הכבישים והמבנים שלנו יבנו נכון והשילוב של הפתחים ואזורי הניקוז לביות ולפסולת יהיו נסתרים אך עם זאת יעילים ואיכותיים כך תעלה איכות הבנייה והחיים בישראל.
שימוש באביזרים מחומרים איכותיים ועמידים יבטיחו תוצאות רצויות ומינימום תקלות בהמשך.

בנייה ישראלית

כמדינה שנבנתה בעשר אצבעות ע"י המתיישבים הראשונים והתפתחה וממשיכה להתפתח ולצמוח כל הזמן, מתחוללים בישראל שינויים כבירים כל הזמן.
יש צורך לחדש ולייעל את התשתיות כך שיתאימו לפיתוח ולקדמה ויאפשרו אותה.

כאשר נעשה שימוש במוצרים לא מתאימים או לא איכותיים בעבודות תשתית, הדבר יכול במקרה הפחות גרוע להוות אי נעימות בצורה של ריחות שלא נאטמים , פסולת שזורמת החוצה, ובמקרה הגרוע לפתחים חשופים ומסוכנים בכביש או במדרכות שעלולים חלילה לגרום לתאונות ולפציעות.

התשתיות בישראל זקוקות לתחזוקה ולשיפור מתמיד ונדרשים שינויים בתשתיות ישנות שחידושן ישפר את רמת ואיכות החיים באזורים רבים.
עיריות ומפעלים שלוקחים על עצמם את הטיפול בתשתיות ומחויבים לשמירה ופיתוח איכות החיים של התושבים והעובדים שלהם, מרוויחים פעמיים: בפעם הראשונה בשיפור איכות החיים וביעילות ההתמודדות במקרה של גשמים חזקים או מניעת תקלות. ובפעם השנייה בשיפור המוטיבציה של התושבים /העובדים שחוזרת חזרה לעיר/למפעל בצורה של אנרגיה יוצרת.

מוצרי תשתיות מתוצרת ישראל

זה אולי אחד מהדברים הכי מוזרים, אבל מרבית מוצרי התשתיות בישראל בראשית הקמתה לא היו מתוצרת כחול לבן.
המוצרים המשובחים והאיכותיים ביותר ששימשו ועדיין משמשים את התשתיות שלנו מכל הסוגים הן לרוב מתוצרת אירופאית- איטליה /גרמניה.
מכסי ביוב , חיבורים לרשתות הניקוז, פתחים את כולם מייבאים מתוצרת חו"ל. הסיבה היא בראש ובראשונה עמידה בקריטריונים של איכות ועמידה בתקנים מחמירים.
אך היות והתשתיות בישראל שונות מהתשתיות בגרמניה ובאיטליה, נדרש לייצר עבורן ציוד מותאם שיוכל לעמוד בתנאי האקלים ובתנאי הנסיעה בכבישים שמכתיבים החיים בישראל.
ומי יוכל לייצר מוצרי תשתיות ייעודיים לשימוש בישראל יותר טוב מייצרן ישראלי?

במפעל היציקה של מנשה ברוך תשתיות מייצרים מבחר גדול של מוצרי תשתיות שונים ובניהם כמובן גם אבני שפה לשילוב במדרכות , מדשאות, כיכרות , איי תנועה ועוד.
חשוב לתת את הדעת על התאמת אבני השפה בנוסף לשאר מוצרי התשתיות שבסל המוצרים הנחוץ. אבני השפה מיועדות לחיבור בין אזורים שונים בצורה רציפה וחלקה וניתן להזמין אותה ממגוון חומרים גדלים וזוויות. ניתן להזמין אבני שפה עשויות יציקת ברזל במשקלים שונים ובצבע לפי בחירה.
בכל המוצרים מתווספת שכבת צבע אנטירוס בסיום למניעת חלודה.

בישראל מדינת הסטרטאפ המון כישרונות ופיתוחים מהטובים בעולם ולא רק בתחומי התוכנה אלא גם בתחומי חומרה בניה ותשתיות. ישראל הפכה לשחקן מוביל גם בתחום התשתיות
וכחברה שמספקת מוצרי תשתיות לחברות ומפעלים רבים בישראל אנחנו גאים לשווק ללקוחות ישראלים מוצרים מתוצרת כחול לבן שאף עולים ברמתם ומתאימים בדיוק לצרכים הקיימים.
כיצרנים אנו מסוגלים להבטיח התאמה של מוצר לכל דרישה ופתרונות מעולים להתמודדות עם כל סוגי העבודות והדרישות.