חדירת שורשים של עצים אל מערכת הביוב גורמת לא אחת לסתימות ושאר נזקים. מים ושאריות אורגניות הנמצאים בתוך מערכת הביוב הופכים אותה לקרקע פורייה וגורם משיכה בעבור שורשי העצים. ללא פעולות יזומות להרחקת שורשי העצים ממערכת הביוב שלכם תמצאו עצמכם מתמודדים עם סתימות, סירחון ונזקים חמורים הנגרמים לצנרת. הדרך לפתור את הבעיה מתחלקת לשני חלקים: יש לטפל גם בנזקים שכבר נגרמו למערכת הביוב, וגם למנוע חדירה עתידית חוזרת של שורשי העצים אל המערכת.

אלו פתרונות קיימים היום בשוק?

רוב הפתרונות המוצעים לבעיה מטפלים רק בנזקים שנגרמו לצנרת ללא יכולת ממשית למנוע נזקים עתידיים חוזרים. חיפוש מהיר אחר פתרון לבעיה יביא אליכם אינסטלטורים שיציעו לפתוח את הסתימה ולתלוש את השורשים המזיקים. יהיה זה פתרון זמני בלבד היות והשורשים יחזרו לצמוח במהרה עבים וחזקים יותר. טיפול בבעיה בעזרת ביובית נותן מענה לפתיחת סתימות קשות אך גורם ברוב המקרים נזק לצנרת, מחליש אותה, והופך את חדירת השורשים אליה בשנית קלה ומהירה יותר. פתרון נוסף אותו תוכלו למצוא יהיה שימוש בחומר קוטל עשבים. היעילות של פתרון זה מזערית בהשוואה לנזק הסביבתי הפוטנציאלי.

איך מטפלים נכון בבעיה?

הטיפול בבעיה מתחיל עם מתקן להרמת מכסה ביוב לטובת אבחון, איתור נזקים בצרת ותכנון האסטרטגיה הנכונה לטיפול בבעיה. יעוץ מקצועי של חברה בעלת ניסיון ורזומה של הצלחות בתחום הוא המפתח לפתירת הבעיה אחת ולתמיד. הדרך בה תצליחו להרחיק את שורשי העצים ממערכת הביוב שלכם מבלי לפגוע בצמחייה שבגינה, תהיה שימוש בחומר מיוחד המיועד לקטילת שורשים בעומק האדמה.

קוטל השורשים הייעודי ממקד את פעילות בשורשים השוכנים בתוך האדמה ואינו פוגע בכלל הצמחייה באזור. החומר מתאים לשימוש בכל צנרת ביתית או מוסדית. הוא אינו חודר את הצינורות אלא מצפה אותם. חשוב שתדעו כי החומר אינו מזיק לסביבה ומאושר לשימוש במדינות רבות בארצות הברית.

חיתוך חד פעמי של השורשים

מתקן להרמת מכסה הביוב יסייע בביצוע חיתוך מדויק של השורשים המזיקים ללא תלישתם. המכונה חותכת את השורשים המזיקים בלבד מבלי לפגוע בצנרת. שלב זה מסתיים בהחדרת סיב אופטי אל הצנרת על מנת לאבחן נזקים נוספים או נזקי שורשים הדורשים טיפול. לאחר כשנה יהיה צורך בביצוע טיפול נוסף להרחקת השורשים ומניעת נזקים לצנרת.

למי כדאי לפנות?

חברות העוסקות בתחום ומתחמות בתחום מחזיקות בציוד הדרוש, בידע הדרוש ובחומרים היעילים ביותר לקטילת שורשים ומניעת הישנות הבעיה. שימוש במכונות מיוחדות מצליח לטפל בבעיה תוך גרימת מינימום נזק לצנרת. ציוד מקצועי מדויק המאפשר חיתוך מדויק של השורשים חיוני להשגת התוצאות הטובות ביותר ללא פגיעה נוספת בצינורות. ציפוי של הצנרת בחומרים קוטלי שורשים הוא הסוד להרחקת השורשים מהצנרת ומניעת הנזקים. טיפול חכם ומקצועי הוא המפתח לצמצום בהוצאות ומציאת פתרון מהיר ויעיל לבעיה.