ההנאה שלכם מבריכת השחייה מתבססת לא מעט על ההשקעה במערכת אינסטלציה נכונה, מקצועית, יעילה ואיכותית. תפקידה של מערכת האינסטלציה הוא הנעה של המים מהבריכה אל מערכות סינון המים ובחזרה. כאשר המערכת פועלת כשורה המים בבריכה יעברו סינון מלא ויהיו נקיים יותר. מערכת האינסטלציה שואבת מים מתוך הבריכה אל המסנן ואל מחמם המים. בתום פעולת הסינון או החימום מוחזרים המים אל הבריכה. פעילות תקינה של תעלות גלישה לבריכות שחיה היא פעילות יומיומית בהיקף משתנה בהתאם לתדירות השימוש בבריכה.

גודל נכון של צינורות האיסוף

על כל מערכת האינסטלציה של הבריכה להיות תואמת לגודל הבריכה ולכמות המים. את התעלות יש לבחור ולתכנן בצורה המאפשרת פעילות תקינה של מערכת הסינון. על מנת להבטיח שימוש בטיחותי של ילדים בבריכה, יש להתקין רשתות מגן בכל תעלה למניעת מצבים בהם ילדים עלולים להילכד על ידי משאבת המים. תעלות אשר מתוכננות נכון על ידי אנשי מקצוע בעלי ניסיון והתמחות מתאימה, אינן מסכנות את המתרחצים בבריכה ומאפשרות שימוש בבריכה גם כאשר מערכת האינסטלציה פועלת.

תעלות גלישה לבריכות שחיה

תעלות גלישה לבריכות שחיה

תעלות גלישה לבריכות שחיה – תכנון נכון

את גודל התעלות השואבות את המים את המסננים ומחזירות אותם אל הבריכה, יש לבחור נכון על מנת להבטיח פעילות תקינה של מערכת הסינון. צוות מקצועי ומנוסה בוחר את המיקום המתאים לתעלות ולפתחי הכניסות. עבודה מקצועית נכונה תבוא לידי ביטוי בניתוב יעיל של המים בתוך המערכת. סירקולציה תקינה של המים חיונית לסינון של כל המים בבריכה ולערבוב אחיד של הכימיקלים במים. במקרים בהם מדובר בבריכות בעלות צורה לא שגרתית יש למקם את פתחי התעלות בצורה בה המערכת מכסה את כל שטח הבריכה במלואו.

ניקוי של הבריכה מלכלוך

התפקיד העיקרי של מערכת הניקוז הוא ניקוי של הבריכה. המערכת מסננת את המים וגם מרכזת לכלוך שהצטבר בקרקעית הבריכה בנקודות איסוף. במידת הצורך, מאפשרת מערכת הניקוז גם ריקון מלא של המים בבריכה לטובת החלפתם.

תעלות גלישה לבריכות שחיה – יתרונות תעלות ניקוז נירוסטה

חומר הגלם הזול ביותר בו תוכלו לעשות שימוש הוא הפלסטיק. הכול מסכימים כי שימוש בצינורות פלסטיק מוזיל את העלויות, אך ישנם מקרים בהם הצנרת מותקנת בתוך קירות כך שנדרש חומר גלם עמיד יותר. תעלות ניקוז נירוסטה מהוות אלטרנטיבה עמידה ואיכותית לשימוש בפלסטיק. החיסרון היחיד של תעלות הנירוסטה הוא העדר גמישות. הבחירה בנירוסטה עולה על הפרק כאשר יש צורך בצנרת המותקנת בתוך קירות, ובמקרים בהם יש צורך בצנרת מתאימה למערכות חימום מים.

מיקום של תעלות גלישה לבריכות שחיה ושל חומרי הגלם המרכיבים את הצנרת, כדאי לבחור ולתכנן במעמד הקמת הבריכה. יש להקים ולתכנן את מערכת ניקוי וניקוז המים עוד בטרם מתחילים בבניית הבריכה. חשוב לבדוק את התנאים בשטח, ללמוד את הסיכונים, לתכנן את העלויות ולהתייעץ עם בעלי מקצוע.